2.2.2011

Tähtisumua


Vielä ennen Sonnen teemalakkauskilpailun lakkausten paljastuksia yksi lakkaus. En päässyt esikarsinnasta läpi :/ Väripläjäyksen tein melkoisella kiireellä ja se näkyy lopputuloksessa, joten sen suhteen en ihmettele. Mutta Mustaa valkoisella -teeman kynsistä pidin itse kovasti ja sain niistä sekä uteluja että kehuja, joten niiden suhteen vähän harmittaa. Mutta nyt sitten tämän kertaisiin lakkauksiin!


Idea näihin lähti viininpunaisesta lakasta, jonka piti päästä testiin heti kaupasta kotiutumisen jälkeen. Kaivoin esille kaksi muuta tummanpunaista/tummanpinkkiä lakkaa ja tein niilä vinon liukuvärjäyksen. Päälle laitoin vielä punaista glitterlakkaa.


Koristeluksi vielä siveltimellä ja kultaisella glitterlakalla eri kohtiin vinoja viivoja ja niiden päälle puna-vihreitä tähtiä!


Lakkoina H&M:n Kitty queen, China glazen Ruby pumps, Ccuk:n Sangria sekä Evelinen nro. 468 ja 183. Tähdet Viva la nailsilta.

Pääsevätkö lakat yleensä sinulla heti käyttöön kotiuttamisen jälkeen? :)

6 kommenttia:

  1. Söpöt kynnet. :3

    Mulla pääsee harvoin lakka käyttöön kotiuttamisen jälkeen. Kun ostin lakkoja yleensä useamman ja kun niitä on tullut ostettua myös aika lyhyellä aikavälillä. :D Mutta pyrin kuitenkin jokaista lakkaa käyttämään mahdollisimman pian.

    VastaaPoista
  2. Mulla kotiutuu yleensä kerralla niin monta lakkaa, ettei niitä tule heti käytettyä. Mutta kiekolle laitan yleensä aika nopeasti ja siinä sitten tulee ideoita lakkauksiinkin ja näkee nopeasti, mikä lakka nousee suosikiksi :)

    Nätit kynnet, taas kerran :) Odotan uteliaana että näen kilpailukyntesi!

    VastaaPoista
  3. Kyllä on söpöt :0 Mulla on kertyny pinkkejä lakkoja aikas paljon...Ja jos en oo vielä muistanu sanoo, oon uus lukija :)) Jos haluut kurkata mun blogiin, tässä osote:

    http://mytraveldiary-karzu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Sanna: Mulla on ihan sama, tosi harvoin tulee vaan yhtä ostettua :)

    Papu: Kiitos! Mulla ei oo kiekkoja, niin vedän usein niitä paperille, varsinkin jos on just valinnanvaikeus et mitä kokeilisi ekana :)

    KarzU: Mulla on nykyään aika tasaisesti kaikkia värejä, ainakin tasaisemmin kuin ennen :) Kävin kurkkimassa jo edellisellä kommentointikerrallasi :)

    VastaaPoista
  5. Tosi kauniin väriset.

    Toisinaan kokeilen lakkoja heti ja toisinaan saattaa mennä hieman aikaa ennen kun "uskaltaudun" kokeilemaan jotain. Jostain syystä esim. muutamien H&M:n lakkojen kanssa on mennyt niin että en oo niitä heti kokeillut. Kuitenkin muutama H&M:n lakoista (mm. Bella's choise) on mun lemppareita.

    VastaaPoista